The Deceit Doctrine
disneybound:

Get the look!

Oh man, I’m seriously considering this! XD

disneybound:

Get the look!

Oh man, I’m seriously considering this! XD

The Great One Piece Watching Marathon Ep. 427

OMG LOL Nami has a fan club!!!

They’ve even got a dojo like Zoro’s from! This Little East Blue Island is cool! :D

Oh! And it’s Kaya’s mansion!!! :D

EH? It’s a cardboard setup??? LOL

Ooooo! And the mini Baratie’s awesome too! XD

LOL the boys made a naked Nami sculpture!!!

Eh? The “captain” of the Amigo pirates randomly falls asleep during siesta time? LOL

OMG maraca bombs! LOL

Whoa! A needle net!

The Great One Piece Watching Marathon Ep. 426

Oh! It’s a new opening!!! Everyone looks so happy!!! :D

They were on a giant turtle!!! :D

Oh man, a preview of things to come…

Whoa! The background to the only person to break into Impel Down!!!

Mexican pirates??? LOL

The Amigo pirates!!!

Ah? So it’s a flashback episode???

Eh? The beetle is part of the Marines???

And it’s kinda sad that this island doesn’t really have protection with the Marines…

Oh! It’s Little East Blue!!! :D

Oh snap, here come the Amigo pirates!!!

ssb4dojo:

MARIO KART 8 DLC for ZELDA and ANIMAL CROSSING

Each Add On Content pack will contain two new cups, each with four courses, which, in total, increases the number of available courses by 50 percent. The Add On Content packs include classics like Wario’s Gold Mine from Mario Kart Wii, as well as new courses, some taking place in the worlds of The Legend of Zelda and Animal Crossing. New vehicles will also arrive with each pack, including the Blue Falcon kart representing the F-Zero franchise in the first AOC pack.

Mario Kart 8 Pack 1 - Released: November 2014

Pack 1 includes:

3 Characters: Tanooki Mario, Cat Peach, Link
4 Vehicles
8 Courses

Mario Kart 8 Pack 2 - Released: May 2015

Pack 2 includes:

3 Characters: Villager, Isabelle, Dry Bowser
4 Vehicles
8 Courses

As a bonus for purchasing both packs - as a bundle or separately - you can get eight different-coloured Yoshis and eight different-coloured Shy Guys that can be used right away.

The Great One Piece Watching Marathon Ep. 425

Oooo! Creepy beast things!

Oh! Cute hippo! :D

Omg, he choked the hippo from inside it??? LOL

I love how Buggy keeps getting cut up! :D

OMG LOL the Mantis got it’s scythes stuck!!! LOLOLOLOL

A snake born from a chicken’s egg??? LOL

Aw geez, this Warden Magellan is pretty weird… lol

Oh? They freed the prisoners on level 2??? Hmmm…

Eh? So one person actually broke out of Impel Down? Gold Lion Shiki???

The Great One Piece Watching Marathon Ep. 424

Oh man, I forgot how creepy Buggy’s ability was…

LOL these supposed “super tough” Blue Gorillas were taken down pretty easily by Luffy…

Ah, Ace would end up becoming drinking buddies with Buggy… LOL

Heh? Buggy wants Luffy’s bracelet???

LOL Boa’s still fawning over Luffy?

And there goes Luffy punching through walls again, lol

OMG WAT Level 1 of Impel Down has that razor blade forest?!?!?!?

Oh snap, the goes Buggy’s body!

So Level 2 is the accursed beasts floor???

OH!!! IT’S MR. 3!!! :D

The Great One Piece Watching Marathon Ep. 423

Nice! She turned both the guard and the Den Den Mushi into stone! :D

She’s actually asking Luffy to promise not to cause an uproar in the prison? Yeah right… lol

Oh! He touched her hand! AND called her by the correct name! SHE CAN’T HANDLE IT!

OMG WAT SHE REALLY CAN’T HANDLE IT! She thought that Luffy called her LOVE??? LOLOLOLOLOL

Different levels of the prison have different punishments? Dante’s Inferno much???

OH! Is that Buggy!!! :D

What the heck are these Blugori things???

LOL the Luffy/Buggy reunion is great! :D

Whoa! Time to team up! :D

The Great One Piece Watching Marathon Ep. 422

Ah! I finally get to see Impel Down! :D

Oh man, I can’t wait to meet their Dad! 

Eh? Ace’s Vivre card is nearly gone???

OH!!! It’s Buggy’s ship!!! :D

AND Alvida?!?!?!? Flashback!!! OH??? Buggy got thrown into Impel Down?

Wow… they sure did turn tail and run when the threat of death popped up, lol

Dang… this place is pretty harsh…

LOL the entirety of the marines there are infatuated with Boa! LOL

WAT… THEY BOIL THE INMATES UPON ENTERING?!?

Mini Den Den Mushi security cameras!!! :D

33 hours…

The Great One Piece Watching Marathon Ep. 421

Time to find out where the last 2 crew mates are!!! :D

LOL more of Boa’s ridiculous inner mind theatre! :D

Oh! It’s Perona!!!

LOL looks like it’s Zoro that’s gonna join Perona!

OMG it’s her laugh again! BOO!

Eh? She actually treated him?!?!?

And then she hits him with a Negative Hollow?

OMG SHE MADE HIM A BEARSY!!! LOLOLOLOL

LOLOLOLOL his sense of direction still sucks! LOL

Oh well, looks like he’s stuck “playing” with her for a bit…

Omg… people trying to summon Satan??? I swear… if they think that Brook is he… lol

WAT they all showed him their panties?!?!?!? LOLOLOLOLOL

Oh man… all the big marine guys are returning to headquarters!

And the Shichibukai have assembled at Mariejoa!

Hmmm… is Whitebeard really that dangerous???

The Great One Piece Watching Marathon Ep. 420

OMG Boa’s inner mind theatre!!! What a bishounen Luffy!!! LOL

Looks like Robin landed on a winter island! Whoa, all the way in East blue???

It’s so interesting how different each island is, it’s like a whole different world.

Yay! Story time with Robin! Soran’s hanging onto her every word! :D

Dang, Robin’s relentless with the clutch attack, lol

Oooo! Finally finding out where Usopp is! :D

OMG his nose scraping the thrown spear! XD

Man-eating plants everywhere!

LOL this Heraclesun guy is interesting…

And is it just me, or does the animation look different?